درباره ما قوانین گروه های من پیام سامانه
همه اطلاعیه ها

بخشنامه/رسالت دبیران کابینه مشورتی

💠 "بخشنامه"

دبیران کابینه های مشورتی جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی استانها و شهرستانها

رسالت و وظیفه اصلی دبیران کابینه های مشورتی ایجاد کارگروه های تخصصی کابینه های مشورتی و برگزاری جلسات مستمر و ارائه گزارشات کارشناسی شده کارگروه با هدف مشارکت مردم در حکمرانی و در تراز بیانیه گام دوم انقلاب است

در همین راستا حسب دستور بنیانگذار محترم استاد ثنایی و تاکید شورای راهبردی جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی ایران کلیه احکام صادره برای دبیران کابینه های مشورتی استانها ۶ ماهه و برای معاونین و دبیران شهرستانها از تاریخ ابلاغ حکم ۳ ماهه میباشد.

عملکرد دبیران کابینه های مشورتی در طی دوره اول فعالیت ارزیابی و در صورت تایید عملکرد توسط شورای راهبردی برای مدت یک دوره دیگر قابل تمدید خواهد بود و در صورت عدم تحقق وظایف در ارزیابی عملکرد تصمیمات مقتضی اعمال خواهد شد.

از مجموع ۴۰ کارگروه ایجاد شده برای مراکز استانها حداقل ۲۰ کار گروه و برای شهرستانها حداقل ۱۰ کارگروه بایستی تشکیل و گزارشات در سامانه استان و شهرستان مربوطه بارگذاری و ارائه گردد.

- میزان جذب نفرات و ثبت نام داوطلبانه برای این حرکت مردمی خیرخواهانه در سامانه یکی دیگر از شاخصه های ارزیابی عملکرد میباشد.

رعایت موارد زیر برای دبیران کابینه های مشورتی الزامی میباشد و عدم رعایت موارد ابلاغی تخلف تلقی خواهد شد.

۱_ هرگونه عزل و نصب بدون ارائه گزارش و اخذ مجوز از دبیر کل و تایید شورای راهبردی ممنوع میباشد.

۲_ اعمال هرگونه تغییرات در چارت سازمانی و ساختار تشکیلاتی و نیز هرگونه تغییرات در آرم و سربرگ های تعریف شده برای استانها و شهرستانها ممنوع میباشد.

۳_ هرگونه مکاتبه و مصاحبه و طرح وعده به مردم بنام مجموعه بدون هماهنگی و خارج از سامانه استان و شهرستان و انتشار مکاتبات در این موارد و در فضای مجازی تخلف محسوب میشود.

۴_ تنظیم هرگونه لوح تقدیر و تندیس و تجلیل و ارائه به افراد بدون هماهنگی با دبیر کل و اخذ مجوز از شورای راهبردی و خارج از سامانه های استانی و شهرستانی مجاز نمیباشد.

۵_ برگزاری هرنوع همایش و جلسات و دیدارهای خارج از مجموعه بایستی با اخذ مجوز صورت گیرد.

۶_ دبیران کابینه های مشورتی مجاز به استفاده  از عناوین رئیس و دبیر جبهه مردمی گام دوم انقلاب نبوده و در تمام مکاتبات خود از عنوان دبیر کابینه مشورتی جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی استفاده نمایند.

۷_کلیه انتصابات در فرم پیشنهاد مسولیت توسط دبیران تکمیل و به پیوست رزومه، تصویر مدرک تحصیلی،  تصویر کارت ملی و گواهی عدم سوپیشینه به دبیر کل پیشنهاد خواهند شد و در صورت تایید دبیر کل با موافقت بنیانگذار منصوب خواهند شد.

رعایت و اجرای دقیق کلیه موارد ابلاغی مورد انتظار است.


🆔سامانه مرکزی گام دوم انقلاب (نسخه آزمایشی):
https://prsiran.ir
🆔سامانه مرکزی جبهه مردمی گام دوم انقلاب (نسخه آزمایشی):
https://dovomir.ir
🆔پایانه رجیستری سامانه های مردمی گام دوم انقلاب:
reg.dovomir.ir

✔️♦️گروه رسمی جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی ایتا:
https://eitaa.com/joinchat/۱۱۹۵۴۴۲۳۷۰C۹af۱b۸۴۱d۳

پشتیبانی/پاسخگویی
جبهه مردمی گام دوم انقلاب