درباره ما قوانین گروه های من پیام سامانه
همه اطلاعیه ها

بیانیه کابینه مشورتی ملارد در باره بودجه سال آینده

این گام دوم، انقلاب را «به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) هست» نزدیک خواهد کرد.

گوشه‌ای از بیانات مقام عظمای ولایت در بیانیه گام دوم انقلاب

بیانیه‌ی گام دوم انقلاب که از مصادیق بارز دوراندیشی و کلان‌نگری رهبر معظم انقلاب است در واقع چراغ راه و فانوس راهنمای آینده جامعه‌ی انقلابی ایران اسلامی‌ست که با تمسک و راه‌جویی از آن می‌توان به افقهای بلند تمدن نوین اسلامی دست یافت . این مهم میسر نخواهد شد مگر با نصب العین قراردادن بیانیه‌ی گام دوم انقلاب در برنامه ریزی‌های آتی برای تمامی سطوح جامعه .

اینک و در آغازین دوره از برنامه ریزی چهل ساله‌ی دوم انقلاب در قامت مجلس ، دولت و شوراهای اسلامی انقلابی انتظار داریم برای تحقق و دست‌یابی به آرمانهای گام دوم انقلاب برنامه‌های سال آینده ( ۱۴۰۱ ) را بر پایه بیانیه راهنمای مقام عظمای ولایت قرار داده و به رشته تحریر درآورند .

کابینه مشورتی جبهه مردمی گام دوم انقلاب شهرستان ملارد با آرزوی موفقیت برای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ملارد امیدوار است که اعضای محترم شوراهای اسلامی با نگاه ویژه‌ی به بیانیه معظم له برنامه‌های سال آینده شهرستان ( بودجه ) را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تهیه و تنظیم نمایند .

جبهه مردمی گام دوم‌ انقلاب

کابینه مشورتی شهرستان ملارد

پشتیبانی/پاسخگویی
جبهه مردمی گام دوم انقلاب