درباره ما قوانین گروه های من پیام سامانه
همه اطلاعیه ها

💠ثنائی: فناوری اطلاعات و ابزارهای دیجیتال مهمترین بستر مشارکتهای مردمی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

💠ثنائی: فناوری اطلاعات و ابزارهای دیجیتال مهمترین بستر مشارکتهای مردمی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

در حوزه فناوری اطلاعات اقدامات قابل تقدیری پیگیری و انجام می شود که انصافا در نوع خود بدیع و کم نظیر و بخصوص مورد نیاز برای بستر سازی مشارکتهای مردمی است.

جبهه مردمی گام دوم انقلاب حقیقتا مردمی ، هوشمند ، گام به گام و بستر ساز مشارکتهای مردمی در حکمرانی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با شاخص بیانیه گام دوم انقلاب است که افق دید و اقدامات آن معطوف به زمان ، مقطع و دولت و جریان خاصی نیست بلکه هدف آن تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و در طول چهل ساله پیش رو و ان شاءالله در امتداد تمدن نوین و ظهور حضرت حجت سلام الله علیه و عج الله تعالی وجه الشریف است.

در این حرکت و این مسیر ارزشمند که کاملا نوپا و مبتدی هستیم به دلیل نو بودن آن ، بدون تردید نقص‌ها و کاستی هایی داریم و نیازمند همیاری و مشارکت نخبگان و فرهیختگانیم تا مدل سازی نهایی در مشارکتهای مردمی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب فراهم شود و با توجه به اهداف بلند این مجموعه ابزارهای دیجیتال و نرم افزارها نیاز درجه یک این مجموعه است که گروه فن آوری اطلاعات جبهه مردمی گام دوم انقلاب با همین هدف شکل گرفته است.

حوزه دیجیتال و فن آوری اطلاعات در این مجموعه مردمی ضرورتی ویژه است و از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد تا زیر ساخت و بستر لازم برای مشارکتهای مردمی که گستردگی آن شامل همه علاقمندان از سراسر جهان است فراهم شود. لذا این خادم کمترین به این حوزه به شکل مردمی اهتمام ویژه ای دارم که البته فراهم کردم این زیر ساخت بطور اجتناب ناپذیری هم زمان بر و هم هزینه بر است.

در این حوزه زحمات قابل تحسینی توسط عزیزان همکار در گروه فناوری اطلاعات و پشتیبانی انجام گرفته که در نوع خود بی نظیر است اما به دلیل ضرورت مدل سازی مشارکتهای مردمی در تراز گام دوم انقلاب و نگاه ویژه ی پرهیز از وابستگی به احزاب و جریانات اقتصادی لذا با محدودیتهای منابع بیشتری مواجه هستیم و با لحاظ اصل مردمی بودن این مجموعه مجاز به استفاده از بودجه و امکانات دستگاههای دولتی و سایر نهادها و مراکز اقتصادی حتی مجموعه پیشگامان اقتصاد مقاومتی نیستیم.

با توجه به ضرورت توسعه حوزه دیجیتال و نرم افزارهای لازم جهت مشارکت بخشی مردمی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت حفظ مردمی بودن حوزه فناوری اطلاعات جبهه مردمی گام دوم انقلاب تا کنون هیچگونه کمک مالی از هیچ مجموعه و شخصی دریافت نشده و داوطلبانه توسط این حقیر کمترین که افتخار نوکری در گام دوم انقلاب را دارم تامین شده است اما در حال بررسی فراهم کردم مشارکت مردم هستیم تا با سازوکاری کاملا شفاف و با ارائه گزارش ، به فعالیتهای خیرخواهانه این مجموعه سرعت بیشتری ببخشیم که جزییات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

خادم جبهه مردمی گام دوم انقلاب و پیشگامان اقتصاد مقاومتی: نوروزعلی ثنائی

پشتیبانی/پاسخگویی
جبهه مردمی گام دوم انقلاب