درباره ما قوانین گروه های من پیام سامانه
همه اطلاعیه ها

ثنائی: سامانه انتخاب «همیاران و مطالبه‌گران مجلس گام دوم انقلاب» فعال می‌شود

ثنائی : (شماره ۱) سامانه همیاران و مطالبه گران مجلس گام دوم انقلاب 24 اسفند فعال سازی می‌شود. (در دست توسعه)

https://selection.dovomir.ir

🌹🔸قابل توجه نامزدهای انتخابات، نمایندگان نامزدها، فعالان محترم استان ها و شهرستان ها که مایلند اخبار حوزه انتخابیه خود را در "سامانه اختصاصی انتخاب" منتشر کنند لطفا در این سامانه https://selection.dovomir.ir که از 24 بهمن 1402 فعال میشود ثبت نام کنند.

1. جبهه مردمی گام دوم انقلاب در دسته‌بندی‌های سیاسی و جناحی سهم خواهانه ورود نکرده و نخواهد کرد.

2. جبهه مردمی گام دوم انقلاب قویا به مشارکت‌های اجتماعی با شاخص بیانیه گام دوم انقلاب معتقد و بخش‌های قابل توجهی از فعالیت‌های این مجموعه بر پایه مشارکت بخشی مردمی است.

3. از آنجاییکه یکی از مظاهر مهم مشارکت‌های اجتماعی ، انتخابات است و کمک به حضور حداکثری تکلیف هر شهروند مسیولیت مدار در هر جامعه‌ای می باشد لذا جبهه مردمی گام دوم انقلاب نیز به سهم خود در حوزه مشارکت بخشی مردمی در انتخابات و حضور حداکثری در انتخابات برنامه های مهمی آماده نموده است.

4. یکی از آفت‌های مهم در عرصه انتخابات زد و بندهای سهم خواهانه در مقطع تبلیغات انتخاباتی است که این پدیده در تمام دنیا وجود دارد اما به هر مقدار که باشد در ایران عزیز و سربلند شایسته نیست.

5. جبهه مردمی گام دوم انقلاب به سهم خود و بر اساس رسالت «مشارکت حداکثری« و «انتخاب اصلح متعالی» و تشکیل مجلس در تراز گام دوم انقلاب بدون سهم خواهی برنامه ها و سازوکارهای فاخری بستر سازی کرده است که با محوریت «سامانه مجلس گام دوم انقلاب» عملیاتی خواهد نمود.

6. در فرصت‌ زمانی قانونی فعالیت در حوزه انتخابات مجلس این مجموعه رونمایی و جزییات بیشتری از «سامانه مجلس گام دوم انقلاب» به عنوان زیر مجموعه‌های جبهه مردمی گام دوم انقلاب اطلاع رسانی خواهد شد.

7. نامزدهای انتخابات، نمایندگان نامزدها، فعالان محترم استان‌ها و شهرستان‌ها که مایلند اخبار حوزه انتخابیه خود را در "سامانه اختصاصی انتخاب" منتشر کنند لطفا در این سامانه https://selectio.dovomir.ir ثبت نام کنند.

8. سامانه انتخاب د تاریخ 1402/11/24 فعال میشود.

 

 

🔸سامانه گام دوم انقلاب: 🆔www.prsiran.ir

🔸کانال رسمی "جبهه مردمی گام دوم انقلاب"-فقط ایتا

🆔https://eitaa.com/prsiran_ir

🔸گروه رسمی "جبهه مردمی گام دوم انقلاب"-فقط ایتا

🆔https://eitaa.com/joinchat/1195442370C9af1b841d3

پشتیبانی/پاسخگویی
جبهه مردمی گام دوم انقلاب