درباره ما قوانین گروه های من پیام سامانه
همه اطلاعیه ها

ثبت نام و مشارکت در مردمی سازی اقتصاد

سامانه ثبت نام و مشارکت در مردمی‌سازی اقتصاد

رهبر معظم انقلاب:

قوی‌‌ترین دولت‌ها هم قادر نیست بدون مشارکت مردم موتور اقتصاد جامعه را به‌راه بیندازد؛ هیچ دولتی بدون مشارکت‌ مردم نمیتواند اقتصاد کشور را سامان بدهد.

---------

بر پایه اصل 44 قانون اساسی و سیاست‌های کلی ابلاغی این اصل مهم ، تعاون و مشارکت‌های مردمی در اقتصاد به عنوان بخش بسیار مهمی از اقتصاد است اما به دلایل مختلفی بخش تعاون و مشارکت‌های مردمی در اقتصاد مغفول مانده است.

حلقه میانی جبهه مردمی گام دوم انقلاب به سهم خود و بر اساس رسالت جهادی انقلابی برای مشارکت‌های مردمی در اقتصاد و ایجاد فرصت‌های عادلانه و برابر در دستیابی به امتیازات، مجوزات، تسهیلات، ظرفیتهای اقتصادی، امکانات و منابع ثروت استان‌ها و شهرستان‌ها جهت مشارکت بخشی و توانمند سازی همه شهروندان ودر جهت رشد تولید، با محوریت تعاون بسترهای لازم را در سه گام 1. ثبت پیشگامان اقتصاد مقاومتی 2. ثبت شرکت تخصصی و دانش بنیان 3. احداث مجموعه‌های تولیدی توزیعی و خدماتی فراهم کرده است.

برای این منظور ابتدا عضو سامانه گام دوم انقلاب شوید www.prsiran.ir و از صفحه حساب کاربری خود کارگروه خود را تعیین کنید و سپس برای مردمی سازی اقتصاد استان و شهرستان خود ، گزینه تاسیس مردمی سازی اقتصاد را انتخاب و ثبت نام کنید.

 

💥🔹سامانه گام دوم انقلاب:
📡www.prsiran.ir

🔹کانال رسمی "جبهه مردمی گام دوم انقلاب"-فقط ایتا
🆔https://eitaa.com/prsiran_ir

🔹گروه رسمی "جبهه مردمی گام دوم انقلاب"-فقط ایتا
🆔https://eitaa.com/joinchat/1195442370C9af1b841d3

پشتیبانی/پاسخگویی
جبهه مردمی گام دوم انقلاب