درباره ما قوانین گروه های من پیام سامانه
همه اطلاعیه ها

بیانیه ی جبهه مردمی گام دوم انقلاب درخصوص یوم الله ۹ دی

بسم الله الرحمن الرحیم 

إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌ‌
تاریخ پربار انقلاب اسلامی سرشار از نقاط عطفی است که نشان از بصیرت ، ولایتمداری و ولایت‌پذیری ملت مسلمان ایران اسلامی است .
رشادتهای غیور مردانه‌ی مردم ایران در دفاع مقدس ، تسخیر لانه‌ی جاسوسی ، پیشرفت‌های نظامی و هسته‌ای و ... گوشه‌ی کوچکی از هویت افتخار آمیز ولایت‌مدارانه‌ای  مردم این سرزمین است .
در مسیر تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی دشمنان قسم خوردهی نظام ( داخلی و خارجی ) همواره تلاش کرده‌اند تا مانع و سدی برای آن باشند که بینش عمیق اسلامی ،  بصیرت والای دینی و پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه تحت زعامت و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب ( دامت برکاته ) مانع از تحقق اهداف آنها شده است .
یوم الله ۹ دی نشانه‌ی بارزی از اعتقاد و پایبندی به ارزشهای دینی و انقلابی مردم ولایتمدار ایران و نمونه‌ی روشنی از پایبندی با آرمانهای اصیل امام راحل ( ره) و انقلاب اسلامی و تجلی واقعی دفاع همه جانبه مردم از ارزشهای دینی و مردمسالاری دینی است .
جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی شهرستان ملارد ضمن پاسداشت یوم الله ۹ دی ، حراست از ارزشهای اسلامی و صیانت از آرمانهای انقلاب اسلامی را با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام عظمای ولایت تا دست‌یابی به تمدن اسلامی مایه مباهات خود دانسته و بر این آرمان الهی تاکید دارد .
 
جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی شهرستان ملارد
کابینه مشورتی مردمی

پشتیبانی/پاسخگویی
جبهه مردمی گام دوم انقلاب