درباره ما قوانین گروه های من پیام سامانه
همه اطلاعیه ها

بیانیه کابینه مشورتی ملارد در رابطه با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

بسم الله الرحمن الرحیم 
 
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا.
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
                سوره مبارکه احزاب آیه ۲۳ 
 
دو سال از شهادت سردار رشید و کفرستیز اسلام ، مجاهد نستوه و یاور خستگی‌ناپذیر  رهبر و انقلاب میگذرد.
خاطره‌ی شجاعتها ، رشادتها ، دلاوریها و مهربانی‌های فرمانده‌ی بی‌بدیل جبهه‌ی حق تا همیشه لالایی مادرانی خواهد بود که در گوش فرزندان سرزمین‌های اسلامی و بویژه تشیع درس ایثار و شهامت را زمزمه میکنند .
حاج قاسم نه یک سردار جنگی یا رزمنده یا سیاست‌دان بلکه یک مکتب است که تا همیشه تاریخ ادامه خواهد داشت .
حاج قاسم الگویی جهانی برای مبارزه با ستم و ستمگری خواهد بود تا آزادمردانی که از این به بعد در تاریخ زاده می‌شوند راه ، رسم و خطی برای نشان دادن آزادگی داشته باشند .
اطاعت کامل از ولی امر ، دفاع از مظلوم در هر گوشه‌ی جهان ، مهربان با ستمدیده‌گان و سخت و شدید با کفار و ظالمان و ... صفاتی‌ست برگرفته از مکتب اباعبدالله که حاج قاسم نمونه کامل عمل به این مکتب است .
جبهه مردمی گام دوم انقلاب ( کابینه مشورتی مردمی شهرستان ملارد ) ضمن عرض تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همرزمان با وفایش بویژه شهید ابومهدی المهندس به دشمنان اسلام اعلام میدارد که مکتب حسینی شهید سلیمانی با خون پاکش مقاوم‌تر و پایدارتر شده و تا محو ظلم و ستم و کفر به راه خود ادامه میدهد . 
 
وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ
 
جبهه مردمی گام دوم انقلاب 
کابینه مشورتی شهرستان ملارد

پشتیبانی/پاسخگویی
جبهه مردمی گام دوم انقلاب