درباره ما قوانین گروه های من پیام سامانه
همه اطلاعیه ها

ثنائی: ضرورت حضور جریان انقلابی در عرصه

پیام دوست
افکار عمومی و آحاد جامعه بخصوص در مقطع گام دوم انقلاب بیشتر از حرف، متوجه عمل است و بخصوص جریان انقلابی باید در عمل، نگاه بلند خود را خیرخواهانه و به نفع عموم مردم ترویج دهند.
جریان انقلابی در این مقطع و مخصوصا عزیزان عضو ""جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی"" در سراسر استانها و شهرستانها مسئولیتی مضاعف و صد چندان دارد  و باید در عمل مانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه و با گذشت از منافع خود، اعتماد افکار عمومی را بیش از پیش جلب کند.
افکار عمومی بخصوص از جریان انقلابی توقع حضور ، تلاش ، کمک به رفع مشکلات دارد و یکی از بهترین عمل‌ها در گام دوم انقلاب حفظ روحیه ایثار و ایثارگری و خدمت به بی منت و متواضعانه و بدون رانت و انتفاع شخصی و حل مشکلات کشور و عموم مردم بخصوص در حوزه های اقتصادی است.
مردم عاشق صداقت و یکرنگی و نیتهای خیرخواهانه هستند و چه خوب است جریان انقلابی بیش از پیش و با حضور جدی و ملموس در فعالیتهای اقتصادی عام المنفعه، اجتماعی و فرهنگی ایثارگرانه همان حس دوران دفاع مقدس را در این مقطع به جامعه منتقل کنند.
جریان انقلابی در گام دوم انقلاب، رسالتی سنگین تر دارد و تقویت باور عمومی نسبت به آرمانهای انقلاب و عملکرد خیرخواهانه نداریم و چه خوب است در این زمان که جامعه به شدت تشنه عدالت و بازگشت به روحیه ایثار و جهادگری است، انقلابیهای عزیز از جمله در مجموعه "جبهه مردمی گام دوم انقلاب"، بیش از پیش همت کنند و در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به نفع مردم، اعتماد و باورهای افکار عمومی را تقویت کنند.
بدانید و بدانیم که اگر ما مدعیان جریان انقلابی درست عمل نکنیم، در برابر خون شهدای عزیزمان و بخصوص خون حاج قاسم سلیمانی مسئول هستم و روز قیامت پاسخی نخواهیم داشت.

با تقدیم احترام: نوروزعلی ثنائی/ خادم‌تان/
https://prsiran.ir

پشتیبانی/پاسخگویی
جبهه مردمی گام دوم انقلاب