درباره ما قوانین گروه های من پیام سامانه
همه اطلاعیه ها

بخشنامه/"شایستگان اهداء نشان "گام دوم انقلاب"

🌹شایستگان اهداء نشان "گام دوم انقلاب" در استان‌ها و شهرستان‌ها را معرفی کنید.

اهداء نشان " گام دوم‌ انقلاب" و چند نکته در این باره.

نشان‌های "گام دوم انقلاب" چند دسته است.

الف: نشان ایثار (مختص خانواده شهداء، جانیازان، آزادگان و ایثارگران است.
ب: نشان تلاش (مختص جهادگران گروه های جهادی است).
ج: نشان جهاد تبیین (مختص اساتید حوزه و دانشگاه شامل سخنرانی ها و کلاسها و دوره ها، فعالان فضای مجازی شامل تولید و توزیع محتوا در شبکه های اجتماعی است).
د. نشان مدیریت (مختص مدیران دولتی و خصوصی که شامل الف: مدیریت جهادی ب: مدیریت دانش بنیان ج: مدیریت تولید د: مدیریت اشتغال ح: مدیریت توسعه است)
ه: نشان علم (مختص دانشمندان و فعالان علمی کشور است)

ملاحظات:

۱. نشان مدیریت برای مدیرانی است که چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی کارکرد و عملکردشان در حوزه مسئولیت و زیر بنایی و توسعه‌ای و چشمگیر باشد.
۲. این نشان برای هر عزیزی است که مدیریتش با قبل خود و دیگر مجموعه‌های مشابه قابل مقایسه موفقتر و عملکردشان تحول آفرین باشد.
۳. نشان مدیریتی "گام دوم انقلاب" مردمی است و در راستای ایجاد فضای امید، همدلی و کمک به فضای عمومی مشارکت بیشتر در رونق و آبادانی کشور است.
**۴. این نشان ملاحظات حراستی و از این قبیل ندارد و مردمی است و جنبه های تشویقی دارد و مربوط به مدیرانی دولتی‌ و بخش خصوصی می‌شود که در حال فعالیت هستند و مراحل استخدام و انتصاب آنها با تایید مراکز نظارتی انجام شده و یا بازنشسته هستند.

 

عزیزان بزرگواری که در استانها و شهرستانها مناسب دریافت نشان "گام دوم انقلاب" دوم انقلاب هستند شناسایی و در بخش پشتیبانی سامانه مشخصات آنها را ارسال بفرمایید.

نشان "گام دوم انقلاب" به فراخور با حضور مسئولین کشوری ، استانی و محلی، نمایندگان مجلس ، استاد ثنائی خادم (بنیانگذار) ، دکتر بهروز دبیر کل کشوری و روسای استان و شهرستان جبهه مردمی گام دوم انقلاب و طی مراسمی اهداء میگردد.

https://Prsiran.ir 

پشتیبانی/پاسخگویی
جبهه مردمی گام دوم انقلاب