درباره ما قوانین گروه های من پیام سامانه
همه اطلاعیه ها

جلسه با کابینه مشورتی شهرستان شازند

در روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ما ساعت ۱۸ جلسه کابینه مشورتی شهرستان شازند با حضور رئیس کابینه مشورتی استان مرکزی جناب آقای ... و معاونین و همچنین روسای کارگروه‌های شهرستان شازند ؛ در شهر مهاجران برگزار گردید. 

در این جلسه ابتدا برادر حمیدرضا محمودی مسئول کابینه شهرستان شازند ضمن عرض خوش آمد گویی به حاضرین ؛ گزارشی از عملکرد دوماهه خود ارائه دادند و به بیان برخی مشکلات پرداختند و در ادامه روسای کارگروه‌ها به معرفی خود پرداخته و مسائل مربوط به حوزه خود را بیان نمودند. 

سپس دکتر عبدی ضمن تشکر از فعالیت عزیزان در حوزه شازند ضمن معرفی جبهه مردمی گام دوم انقلاب ؛ فرمودند بحمدالله جبهه مردمی گام دوم انقلاب در استان مرکزی روز بروز در حال گسترش می باشد و در بین مردم نیز از اعتماد و قابلیت بالایی برخوردار میگردد. و به فضل الهی تا پایان سال ؛ بزرگترین اتحاد و حضور را در سطح استان مرکزی خواهیم داشت . در ادامه ایشان با توجه به مشکلات مطرح شده توسط کارگروه کار و تعاون مبنی بر نحوه بکارگیری و استخدام در پتروشیمی شازند فرمودند قطعا این موضوع را به اطلاع دبیرخانه محترم رسانده و در جلسه با استاندار محترم و نماینده محترم شهرستان شازند جناب آقای احمدی بیغش ؛ موارد مطرح شده را بیان خواهند نمود. 

در پایان جلسه آقایان کیانمهر و اکبری به ترتیب به عنوان روسای کابینه مشورتی شهرهای مهاجران و شهباز پیشنهاد گردیدند. 

جلسه در ساعت ۲۰ با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد به پایان رسید

پشتیبانی/پاسخگویی
جبهه مردمی گام دوم انقلاب