درباره ما قوانین گروه های من پیام سامانه
همه اطلاعیه ها

پیام تبریک جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی خدمت استاندار ولایی استان هرمزگان

سرور گرامی جناب آقای مهندس مهدی دوستی استاندار ولایی و تلاشگر استان هرمزگان
بی تردید کسب رتبه برتر و انتخاب استان هرمزگان بعنوان استان برتر در جشنواره ملی شهید رجایی امری اتفاقی نیست و حاصل تلاشهای شبانه روزی و خستگی ناپذیر آن بزرگوار در حوزه های  مختلف است جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی این موفقیت و سربلندی را محضر جنابعالی و قاطبه مدیران همراه تان در بخشهای مختلف مدیریت استان استراتژیک هرمزگان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون و استمرار افتخارات حضرتعالی را مسئلت می نماییم.

استاندار محترم هرمزگان بر اساس ارزیابی شاخص‌ها، فعالیت‌ها و تحقق برنامه‌های دولت مردمی به عنوان استاندار برتر کشور معرفی شده است و در این جشنواره مورد تقدیر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهور کشورمان قرار گرفت.
تسهیل سرمایه گذاری و حذف امضا‌های طلایی با تهیه کیف سرمایه گذاری استان، سفر‌های درون استانی و احصاء مشکلات بخش‌های مختلف و تصویب طرح‌های رشد متناسب با زیست بوم هر منطقه، ریل گذاری صحیح اقتصادی و تعریف شهر‌های جدید اقتصادی، پیگیری تبدیل هرمزگان به قطب پالایشگاهی کشور، مردمی سازی امکانات معطل دولتی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه بهداشت و درمان و اماکن ورزشی و ارتقاء رتبه هرمزگان در بسیاری از شاخص‌های مهم اقتصادی را از اقدامات مهم مهدی دوستی استاندار هرمزگان است.
گفتنی است مهندس مهدی دوستی از مدیران همتراز گام دوم انقلاب در طول مدت فعالیت خود توانسته با تهیه سند توسعه هرمزگان در حوزه پیشرفت توام با عدالت و مردم محور اقدامات موثری را پایه ریزی و اجرا کند. پروردگارا تمام مسئولین کشوری و لشکری که در راستای خدمت بی منت به مردم این آب و خاک شبانه روزی تلاش می نمایند و موجبات خشنودی قلب نازنین مقام معظم رهبری را فراهم میسازند یاری فرموده و آنان را از دسایس و توطئه های دشمنان خارجی و داخلی محافظت  بفرما.  آمین یا رب العالمین 

    دکتر عارف بهروز

   دبیر کل کشوری جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی

پشتیبانی/پاسخگویی
جبهه مردمی گام دوم انقلاب