درباره ما قوانین گروه های من پیام سامانه
همه اطلاعیه ها

در باره پیشگامان اقتصاد مقاومتی، اساسنامه و ثبت نام.

در باره پیشگامان اقتصاد مقاومتی، اساسنامه و ثبت نام:

✅? ۱. در باره پیشگامان اقتصاد مقاومتی:

https://dovomir.ir/۱۳۹۹/۰۸/۰۳/dar-bare-pishgaman/ ?

https://prsiran.ir/about/pishgaman/ ?

پیشگامان اقتصاد مقاومتی، شرکتهای تعاونی سراسری، همگانی و یکپارچه در تمام استان‌ها و شهرستان‌های کشور است که به شکل مردمی از سراسر کشور تشکیل می‌شوند و اولین مدل مردمی مشارکت بخشی مردمی در اقتصاد مقاومتی با هدف کمک به اقتصاد اعضاء و خانوار، جامعه و اقتصاد کشور است که در یک استان و یا شهرستان و در مجموع در کل تشکیل میشوند.

معتقد هستیم مدل مشارکت بخشی مردم توسط دولت‌ها، مانند طرحهایی که تا کنون دولتهای مختلف در حوزه تعاون انجام داده اند منتج به توفق نهایی و پایداری کامل نشده و نخواهد شد و هیچ راهی جز مشارکت خود مردم توسط خودشان در اقتصاد مقاومتی وجود ندارد و تنها را موفقیت در تحقق اقتصاد مقاومتی مشارکت خود مردم توسط خودشان است.

شرکتهای تعاونی پیشگامان اقتصاد مقاومتی استانها و شهرستانها که با مشارکت و حضور خودجوش مردم تشکیل میشوند و در استانهای مختلف در حال توسعه است و اولین و کاملترین مدل در نوع خود در مشارکت بخشی مردم در اقتصاد مقاومتی محسوب میشود.

تعاونی های پیشگامان اقتصاد مقاومتی به شکلی طراحی شده است که تمام اعضا به طور برابر سهامدار هستند و بزرگترین شرکت‌های تعاونی استان و شهرستان خود را تشکیل میدهند و از طریق این شرکت ها می‌توانند در رشد و شکوفایی اقتصاد استان و شهرستان خود مشارکت داشته و در طرح‌ها و پروژه‌های استان و شهرستان خود سرمایه‌گذاری، اجرا و همچنی سهیم باشند.

تعدادی از استانها شرکت‌های تعاونی پیشگامان اقتصاد مقاومتی خود را ثبت کرده‌اند و استان هرمزگان نیز به دلیل گستردگی در حوزه های مختلف اقتصادی به عنوان استان پایلوت قرار گرفته است و شما نیز میتوانید با ثبت نام اولیه به عنوان اعلام آمادگی برای عضویت در شرکت تعاونی پیشگامان اقتصاد مقاومتی استان و شهرستان خود در پروژه ها و فعالیتهای مربوط به استان و شهرستان خود و یا ملی مشارکت کنید و سهیم باشید.

ثبت نام کنندگان عزیز در نظر داشته باشند که اگر تعاونی پیشگامان اقتصاد مقاومتی استان‌شان ثبت شده باشد هیئت مدیره برای عضویت در تعاونی تماس خواهند گرفت و چنانچه هنوز شرکت‌ تعاونی پیشگامان اقتصاد مقاومتی استانشان ثبت نشده باشد پس از ثبت نام در اینجا برای انتخاب هیئت موسس جهت ثبت تعاونی در استان اطلاع رسانی و تاریخ و ساعت جلسه هیئت موسس اطلاع رسانی و فرایند ثبت نام انجام خواهد شد.

هفت محور مهم در پیشگامان اقتصاد مقاومتی:

۱. مسئله محوری.

۲. عدالت محوری.

۳. انتفاع جمع محوری.

۴. مدیران تعهد محوری.

۵. بدون انتفاع فردی و جناحی.

۶. تولید و اشتغال محوری.

۷. تشکیلات محوری.

*✅? ۲. ثبت نام در پیشگامان اقتصاد مقاومتی:*

https://prsiran.ir/register

پشتیبانی/پاسخگویی
جبهه مردمی گام دوم انقلاب