درباره ما قوانین گروه های من پیام سامانه
همه اطلاعیه ها

دیدار جهاندار سالاری با دکتر هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور

(این خبر بر اساس دسترسی نماینده سابق این مجموعه در استان کردستان به این سامانه و در تاریخ 1401/12/12 بارگذاری شده است)

در دیدار جهاندار سالاری با دکتر هاشمی گلپایگانی دبیر ستادامربه معروف ونهی از منکر کشور ؛ جهاندارسالاری اعلام نمود : جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی ضمن محکومیت شدید تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در تحریم کردن های بی دلیل ،آماده جانفشانی در راه دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مهمترین بخش آن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" وستاد امر به معروف و نهی از منکر و دبیر محترم ستاد آقای دکتر هاشمی گلپایگانی هست را محکوم میکنیم ودر کنار ولایت و انقلاب هستیم زمانی دست از مبارزه خواهند کشید که آخرین قطرات خون شان از بدن خارج گشته وبر خاک مقدس ایران اسلامی وکردستان این سرزمین مجاهدت های خاموش ساری وجاری گردد و این ادبیات ناب عاشوراست که از مولا و مقتدای شان امام حسین علیه السلام آموخته اند با این نوآوری که فرزندان پیرو مرادمان امام خامنه ای همگی جان هایشان را در طبق اخلاص گذاشته تقدیم آستان حضرت دوست نموده که مولا بماند تا در روز موعود که خداوند رحمن به بندگانش بشارت داده است عَلَمِ دفاع از دین قیم را به امام عصر اروحنا له الفداء تقدیم بدارد.

جهاندارسالاری

جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی  استان کردستان

  ------------  

  توضیح روابط عمومی جبهه مردمی گام دوم انقلاب:  

  1. نمایندگان استانها میتوانند با هماهنگی مدیران این مجموعه پیگیری ها و جلسات متناسب اهداف جبهه مردمی گام دوم انقلاب انجام دهند اما در باره این جلسه و اقدامات بعدی آن ، تا کنون گزارشی از نماینده محترم کردستان دریافت نشده است.  

--------

  2. از قرار اطلاع نماینده محترم سابق این مجموعه در استان کردستان با وجود تعهد دست خطی و همچنین تعهد محضری مبنی بر پایبندی به سیاستهای یکپارچه جبهه مردمی گام دوم انقلاب که از آن جمله پرهیز از اقدامات بدون هماهنگی بر خلاف سیاستهای این مجموعه است اما بدون هماهنگی و به نام جبهه مردمی گام دوم انقلاب ولی به اسم شخص خودشان ، پیگیری هایی از جایگاه این مجموعه داشته و مشابه سازی جهت ایجاد تشکلی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به نام جبهه مردمی گام دوم انقلاب نموده اند که بر خلاف تعهدشان و سیاستهای این مجموعه می باشد و تا کنون هیچ گزارش و توضیحاتی ارائه نداده اند. این اقدامات خلاف سیاستها و تعهداتشان در فعالیت گروهی و منسجم این مجموعه است و مورد تایید نمی باشد.  

--------

  3. علی رغم سپری شدن زمان طولانی اما گزارشات فعالیتها، پیگیری ها و جلسات متعدد و گسترده حوزه های مختلف از جمله اقتصادی، کارگروه ها و... و نتایج آنها در استان کردستان و غیره ارائه نشده است. 

------- 

  4. با توجه به عدم شفافیت و ارائه گزارش فعالیت ، نهایتا بر اساس مصوبه شورای راهبردی جبهه مردمی گام دوم انقلاب، همکاری جناب آقای جهاندار سالاری به عنوان دبیر کابینه مشورتی استان کردستان از تاریخ 1402/01/15 پایان یافت.  

  برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقت می نماییم.  

  پشتیبانی مرکزی جبهه مردمی گام دوم انقلاب  

  -------  

    شفافیت ، گزارش کاری و مروری بر آغاز تا پایان همکاری نماینده سابق جبهه مردمی گام دوم انقلاب استان کردستان - تاریخ درج 1402/06/04    

  5. تعهد محضری و دست خط نماینده سابق جبهه مردمی گام دوم انقلاب در استان کردستان مبنی بر پایبندی به سیاستهای این مجموعه خیرخواهانه  

  مستندات موجود ، محفوظ و شفاف سازی خواهد شد  

  6. معرفی نماینده سابق جبهه مردمی گام دوم انقلاب استان کردستان ، محضر نماینده ولی فقیه استان کردستان. (مستندات موجود ، محفوظ و شفاف سازی خواهد شد)  

  7. معرفی نماینده سابق جبهه مردمی گام دوم انقلاب به استاندار محترم استان کردستان. (مستندات موجود ، محفوظ و شفاف سازی خواهد شد)  

 8. قبل از گزارش خروجی فعالیت ، پا فشاری و اصرار جهت  حکم نمایندگی جبهه مردمی گام دوم انقلاب برای استان کردستان که در تاریخ 1401/08/25 صادر شد. (مستندات موجود ، محفوظ و شفاف سازی خواهد شد)  

  9. انتظار از قبول مسئولیت در یک کار مردمی گروهی ی خیرخواهانه و بر اساس حکم مسئولیت و تعهد محضری ، پایبندی به سیاستها و اهداف متعالی و همچنین دقت کامل به شرح وظایت و مقتضایات کار مردمی گروهی و پرهیز از اقدامات خودسرانه و بدون هماهنگی و اطلاع و بر خلاف سیاستهای مجموعه است. ( مستندات موجود ، محفوظ و شفاف سازی خواهد شد)  

  10. پیگیری بدون هماهنگی و اطلاع و با اعتبار و حکم و جایگاه جبهه مردمی گام دوم انقلاب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان و به اسم شخصی که مورد تایید این مجموعه نمی باشد. (مستندات موجود ، محفوظ و شفاف سازی خواهد شد)  

 

  11. عدم ارائه گزارش جلسات و پیگیری های انجام شده به نام جبهه مردمی گام دوم انقلاب بخصوص عدم ارائه گزارش جلسات و پیگیری های مربوط به مدیران بخشهای اقتصادی و فعالان بخش خصوصی در استان کردستان و غیره. (مستندات موجود ، محفوظ و شفاف سازی خواهد شد)  

 

  12. در ادامه و پس از عدم ارائه گزارش فعالیت ، مطرح نمودن ادعاهای کلی و بی اساس و حاشیه سازی علیه خادمان جبهه مردمی گام دوم انقلاب. (مستندات موجود ، محفوظ و شفاف سازی خواهد شد)  

 

  13. علی رغم تعهد محضری و همچنین دست خط تعهد پایبندی به سیاستها و اهداف متعالی و خیر خواهانه این مجموعه و ضرورت پرهیز از فعالیتهای خود سرانه و بدون هماهنگی اما با اعتبار و نام "جبهه مردمی گام دوم انقلاب" اقدام به پیگیری و سپس فعالیت با عنوان حبهه مردمی گام دوم انقلاب مبارزه با رانت و رشوه خواری به نام شخص نموده اند که باعث حاشیه شده است. (مستندات موجود ، محفوظ و شفاف سازی خواهد شد)  

 

  لازم به ذکر است، که نماینده سابق جبهه مردمی گام دوم انقلاب استان کردستان با ریاست محترم وقت ستاد امر به معروف و نهی از منکر و قبل از استعفای ریاست محترم تعاملاتی مانند برگزاری کمپین به نام جبهه مردمی گام دوم انقلاب در حمایت از ایشان و دیگر موارد داشته اند که آن ریاست محترم از حواشی مرتبط اطلاعی نداشته اند  

  همچنان موکدا و خیرخواهانه توقع داریم و شایسته است نماینده محترم سابق این مجموعه در استان کردستان مراقب اقدامات خلاف انسجام جریان انقلابی بخصوص در استان حساس کردستان باشند  

  ادامه شفافیت 1402/07/20  

  با وجود تعهد دست خطی و تعهد محضری پایبندی به سیاستهای این مجموعه و عدم موازی کاری و شبیه سازی و علی رغم اینکه جلساتی به عنوان نماینده جبهه مردمی گام دوم انقلاب با ستاد امر به معروف داشته اند و در یک مورد خبر آن با حضور دبیرکل جبهه مردمی گام دوم انقلاب جناب آقای دکتر بهروز و ارائه لوح تقدیر به نام جبهه مردذمی گام دوم انقلاب انجام شده است و در سایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر منعکس است ( کد خبر: 26117 / تاریخ انتشار : 25 آبان 1401 - 13:28 لینک خبر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: https://setad-abm.ir/0006nF اما با اعتبار این مجموعه و بدون اطلاع مبادرت به اخذ مجوزی ( به  شماره 84722457 / مبارزه با مفاسد اداری و قانونی ) از ستاد امر به معروف و نهی از منکر به نام جبهه مردمی گام دوم انقلاب به نام شخصی خود می نماید که قویا این اقدام تکذیب و به دلیل برخی ملاحظات یه هیچ وجه تایید نمی شود. (مستندات موجود ، محفوظ و شفاف سازی خواهد شد)  

  ---------  

  علی رغم اطلاع آقای جهاندار سالاری مبنی بر سیاست این مجموعه در باره ممنوعیت ثبت هر گونه حزب و تشکلی به نام گام دوم انقلاب و ترکیبات آن که در خبرگزاری های رسمی از جمله پایگاه اطلاع رسانی دولت: https://dolat.ir/detail/346848 منعکس است (به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت کشور؛ مدیرکل سیاسی وزارت کشور در ادامه با اشاره به اینکه این درخواست در جلسات پیشین کمیسیون ماده 10 مطرح و برای بررسی بیشتر به این جلسه موکول شده بود، افزود: در رابطه با نام این حزب، مکاتبه ای از سوی موسسه پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی ( موسسه حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ) در این خصوص داشتیم که اعلام نموده اند با عنایت به ماموریت این موسسه در حفظ و صیانت از نشر آثار و اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی مقتضی است دستور فرمایید با توجه به اینکه ممکن است برخی علاقمندان به فرامین سیاسی تمایل داشته باشند فعالیتهای اجتماعی و سیاسی خود را با نام گام دوم سامان ببخشند، لذا نامگذاری احزاب، جمعیت‌ها و گروههای سیاسی و... به عنوان گام دوم و ترکیبات آن ممنوع گردد. ) اما خلاف این سیاست و تعهد دست خطی و محضری خود از بی اطلاعی مدیران محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرده تشکلی به نام گام دوم انقلاب و به اسم خود در ستاد امر به معروف و نهی از منکر ثبت میکنند. (مستندات موجود ، محفوظ و شفاف سازی خواهد شد)  

  این شفافیت ادامه دارد.....  

پشتیبانی/پاسخگویی
جبهه مردمی گام دوم انقلاب