درباره ما قوانین گروه های من پیام سامانه
همه اطلاعیه ها

ثنائی خبر داد:راه اندازی شرکتهای اقماری بر اساس آمایش سرزمینی استانها

ثنائی خادم جبهه مردمی گام دوم انقلاب تاکید کرد:

مجموعه پیشگامان اقتصاد مقاومتی استان ها و شرکتهای شهرستانی و همچنین شرکتهای تخصصی اقماری بر اساس آمایش سرزمینی و جهت مشارکت بخشی مردم در حکمرانی اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

ایشان یادآور شدند: عدم مشارکت همه مردم در اقتصاد کشور! مشکلاتی به وجود آورده است که متاسفانه موجب شده هم عموم مردم و حتی متخصصان و فعالان اقتصادی درک صحیح و درستی از اقتصاد کشور نداشته باشند و در عین حال تحقق عدالت با ضعفهایی مواجه شده و این در حالیست که مشارکت مردمی در اقتصاد هم باعث نشاط و درک درست و مطالبات صحیح اقتصادی شود و هم باعث میشود از رانت و رانتخواری جلوگیری شود.

ایشان اضافه کردند: برای مشارکت مردم در اقتصاد کشور بهترین سازوکارِ تعریف شده در قانون اساسی بر پایه تعاون وجود دارد ولی متاسفانه بسیار مغفول مانده و دولت های مختلف با روش های دستوریِ از بالا به پایین و عملکرد منفی تعاونی‌ها، باعث شده تعاونی ها به حاشیه رانده شوند.

ثنائی در باره پیشگامان اقتصاد مقاومتی توضیح داد: مدل پیشگامان اقتصاد مقاومتی یک روش مردمی و با مشارکت و همدلی خود مردم است که وشبختانه در استانهای مختلف مورد استقفال قرار گرفته و در حال پیاده سازی این مدل نتیجه بخش هستیم.

ثنائی افزود: پیشگامان اقتصاد مقاومتی استانها با مشارکت داوطلبانه خود مردم در استان ها بر پایه آمایش سرزمینی تشکیل می شوند که در ذیل خود هر شهرستان یک پیشگامان اقتصاد مقاومتی تشکیل میدهند و شرکتهای تخصصی اقماری، فعالیتهای اقتصادی حرفه ای متناسب آمایش سرزمینی هر استان را بر عهده دارند که ساختار حقوقی این مدل در استان هرمزگان در حال پیاده سازی است که انتفاع آن برای همه ساکنان هر استان و شهرستان است.

پشتیبانی/پاسخگویی
جبهه مردمی گام دوم انقلاب