درباره ما قوانین گروه های من پیام سامانه

این درخواست اولیه برای عضویت در هیئت مدیره پیشگامان اقتصاد مقاومتی در استان و شهرستان محل سکونت متقاضی است که پیشگامان اقتصاد مقاومتی آن تاسیس نشده و یا تشکیل شده و هیئت مدیره آن تکمیل است ومتقاضی درخواست عضویت در هیئت مدیره در نوبت جایگزینی هیئت مدیره بعدی قرار دارد که باید به تصویب مجمع برسد.
در استانهایی که پیشگامان اقتصاد مقاومتی تشکیل نشده است از بین متقاضیان هر استان و شهرستان، سه نفر فعال، با تجربه و متخصص به عنوان هیئت موسس، فرایند ثبت در استان و شهرستان مربوطه را انجام خواهند داد.
مسئولین هیئت مدیره در استانها و شهرستانها پس از صورتجلسه‌ی مجمع عمومی و ثبت نهایی و چاپ آگهی روزنامه رسمی تعیین و معرفی میشوند.
تعامل و همکاری اعضاء در پیشبرد امور و اهداف پیشگامان اقتصاد مقاومتی استان/شهرستان و بویژه تعامل با کابینه مشورتی مردمی اولین دولت گام دوم انقلاب در استان/شهرستان مربوطه، بسیار مهم و مورد انتظار و موجب پایداری همکاری و تعالی ایفای نقش در عرصه های مختلف میگردد.
"مشارکت در فراخوانها و حضور در جلسات، وبینارها و فعالیتهای این مجموعه، و همچنین عضوگیری در استانها و شهرستانها، موجبات استمرار عضویت و ارتقاء اعضاء محترم در نقش آفرینی های بیشتر در استانها و شهرستانها و ملی خواهد بود و در صورت عدم فعالیت مقتضی و همکاری های لازم این درخواست رد خواهد شد".
 

پشتیبانی/پاسخگویی
جبهه مردمی گام دوم انقلاب