امروز سکوت جامعه اسلامی و جهان در مقابل جنایات وحشیانه و نقض حقوق بشر توسط رژیم کودک کش صهیونیست سبب عصیان این رژیم ظالم و جنایتکار گردیده است.که هر روز وحشی تر و جانی تر از قبل میشود. حقوق بشر کجاست؟ آیا کشور های مدعی حقوق بشر در مقابل این جنایات رژیم کودک کش صهیونیست سکوت کرده اند، امروز به این حقيقت آشکار پی برده میشود، که سازمان حقوق بشر هم به دنبال منافع رژیم اهریمن آمریکا و سگ نگهبانش هست. امروز جهان اسلام باید در مقابل این جنایات رژیم غاصب کودک کش متحد گردد، و در مقابل این جنایتکار بایستد. انشاءاللَّه این رژیم منحوس کودک کش و حامیانش ریشه کن گردد.
بذ سلام و تشکر اگر سعی شود بیانیه برای خود مردم کشورمون نوشته شود و خطاب باشیم اولا به دلیل اینکه کشورهای جهان اسلام اگر تحت تاثیر حرف شخص یا سازمانی قرار بگیرند باید این شخص رئیس مجلس،دولت و بقیه سردمداران باشد.و دوم اینکه برای مردم خودمان در شبکه های اجتماعی فوری در دسترس و بهتر زبان همدیگه را فهمیده و اتحاد بین مردم بیشتر و با منافقان داخلی که راحت قابل تشخیص و اتفاقا طلبکار هستند و هیچ ابایی از پشتیبانی آمریکا و اسرائیل ندارند.توسط خود مردم در کنار تشکل های امر به معروف و همکاری با ایشان و ناهیان با این منافقان برخورد شود.تا هر روز شاهد پیشرفت و افزوده شدن آثارشان و بی باکی و گستاخی شان بیشتر از روز قبل نباشیم و در همین برهه و زمان توسط خود مردم غیور و انقلابی جلویشان گرفته شود و نهایتا بدون هیچ اغماض و رودر بایستی همانطوری که خودشون با ما و رهبرمان هیچ شرم و حیایی ندارند و پرده های عصمت را دریده اند برخورد قاطع شود .انشاله که نیست و نابود خواهند شد .