به نظر بنده اول از داخلی های خود کشور از بعضی مسولین باید شروع بشه بعد مردم عادی و خارج از کشور متاسفانه بعضی از مسولین طوری مردمو از ایرانی بودنشون پشیمان میکنند که هیچ نتانیاهویی قادر به این کار نیست،کسی که یک تروریسته و بمب میزاره نهایت جان ده نفرو میگیره ولی یک مسول قضایی با یک رفتارش میتونه صدها و شایدم هزاران نفرو از این که حتی ایرانی هستند پشیمان کنه ،پس اول باید از نهادهای اجرایی شروع کنیم ونباید از این که مسولی رو که داره فصاد تو کار ایجاد میکنه از معرفی کردنش و خلع کردنش شرمسار بشیم بلکه باید افتخار کنیم که جمهوری اسلامی همچین آدمهایی رو تنبیه میکنه و خلع لباس میکنه باید مردمو بکشیم طرف خودمون نه از خودمون برنجونیم تا دور بشن و پناه ببرن به کسانی که خدا میدونه چه نقشه هایی برای ملت عزیز ما داران،اگر تعداد کمی از مردم دچار این اشتباهات میشوند مطمنا از رفتار بعضی مسولین به تنگ اومدن پس خواهشم از مسولین بازرسی کشور،حفاظت اطلاعات در همه ارگانها چه قضات،نیروی انتظامی،سپاه پاسدارانو...بیشتر چشم و گوش باز کنن و باکمک مردم و اطلاعات مردم اندک مسولین فاصد و پیدا کنیم و در مقابل چشمان مردم تنبیه کنیم تا درس عبرتی باشد برای هرکسی که بخواد کشور عزیزمونو خطشه دار کنه و با آبروی چندین هزار ساله کشورمون بازی کنه
لبیک یا خامنه ای ، پشت ای آن عزیز ایستاده ام و تا خون در رگ داریم از میهن ، خاک و آرمان های انقلاب دفاع خواهم کرد.